Pissa i duschen?

Hola!

Jobbar och står i i veckorna nu när hockeyn lagt sig på is. Löper 2-3 gånger i veckan för att hålla god kvalite på jobbet. Fick gymkort via jobbet som skall börjas användas på allvar inomkort också. Beställde även brills i måndags(igår) och dom landar på min näsa inom 1-2 veckor. Ja jag skall bli brillhund för livet. Thats life!!

Helgen som kommer? Brallen fyller år så det skall firas henne modell grande. Mer om detta kommer.


Satt och hörde på East FM hur dom disskuterade om folk pissa i duschen (män då alltså) och ja ställer mej frågan, hur vanligt är egentligen detta? För min egen del tycker ja det är vidrigt och skulle aldrig kunna pissa i min egen dusch där ja skall ligga i badet etc. Finns inte på kartan. För andra är det en självklarhet. Vad är fel och vad är rätt? Finns varken fel eller rätt enligt andra. Ja tycker dock som ja tycker. Man pissar INTE i duschen..

           






















Kommentarer
Postat av: Hemligt

Jag har kissat i ditt badkar. Men hellre kiss än spya va? hihi

2009-04-01 @ 22:01:36
URL: http://www.hemligt.se
Postat av: Chelly

Man kissar visst i duschen. Det har vi ju redan diskuterat?

2009-05-04 @ 17:07:02
URL: http://www.metrobloggen.se/chelly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0